Kod starijih modela automobila prozori su se podizali i spuštali ručnim okretanjem, što je bilo jednostavnije i rjeđe je zahtijevalo popravak. No, udobnost je dovela do pojave elektronički upravljanih prozora na tržištu. Naravno, oni su imali brojne prednosti u odnosu na prethodne verzije, jer je vozač mogao upravljati čak i s četiri prozora odjednom. Također, funkcije koje su ranije zahtijevale četiri osobe postale su dostupne vozaču tijekom vožnje. Nedostatak je što je popravak znatno složeniji.
Glavni problem nastaje kad elektronički sustav otkaže. U tom slučaju ne postoji mogućnost ručnog podizanja prozora, pa čak i zimi, na vrlo niskim temperaturama, može biti potrebno voziti s otvorenim prozorom. Još jedan nedostatak je što zbog sigurnosti nije preporučljivo parkirati automobil na otvorenom. Kod prvih znakova problema, vrijedi provjeriti koji dio prozora je možda neispravan. Prije potpune kvara mogu se pojaviti simptomi, poput kašnjenja pri podizanju i spuštanju prozora, neobičnih zvukova tijekom rada itd.
Što može uzrokovati kvar kontrolera prozora?
Kontroler prozora može otkazati iz raznih razloga. Često je problem uzrokovan samo kvarom tipke, a može se raditi i o pregorjelom osiguraču ili kvaru motora podizača prozora. Kako saznati u čemu je problem? To se sa sigurnošću može utvrditi tek nakon rastavljanja, ali mnogo može otkriti slušanje zvuka motora kontrolera prozora ili njegovo odsustvo. Kada se prozor zaglavi, pri pritisku tipke vrijedi poslušati zvuk motora; ako se čuje zujanje, vjerojatno motor nije neispravan. Ako se zvuk ne čuje, problem može biti i u osiguraču.
Naravno, preporučuje se posjetiti servis gdje stručnjaci mogu pomoći s automobilom. Kontroleri prozora mogu se zamijeniti, ali u rukama neiskusne osobe mogu uzrokovati još veću štetu, stoga je najbolje obratiti se profesionalnom servisu.

